2008. augusztus 25., hétfő

AIRBUS ÉRDEKESSÉG

AIRBUS ÉRDEKESSÉG MAGYARUL

Figyelem!!! A CIKK 2007.FEBR.28-ÁN KÉSZÜLT , A CIKK RÉGI .
Forrás : AIRBUS weblapja


Miközben hétfőn követte az EADS egyhangú engedélyét, igazgatótanácsot, Airbus ma bemutatta a Power8 átrendeződése részleteit terv az Airbus European Works Councilnak és a Companynek bejelentette egy új ipari és működő szerkezet teremtését. Power8 képessé fogja tenni Airbust arra, hogy szembenézzen az amerikai dollárgyengeség nagyon jelentős kihívásával, versengő nyomást növelt, a pénzügyi teher az A380 késedelmekre vonatkozott és találkozik a másik jövőbeli befektetési szükségeivel. Power8 gondoskodik erős költség-kivágás-rendelkezésekről, az a szándéka, hogy alakítsa át az Airbus üzleti modellt és a partnerek egy globális hálózatának a fejlesztését. Ez meg fogja engedni Airbusnak, hogy szentelje az erőforrásait hogy tevékenységeket magozzon ki és hatástalanságokat küszöböljön ki az aktuális szerkezetén belül. A program Airbus teljesen ipari integrációjára céloz azáltal, hogy nemzetek közötti Centreszel megalapít egy új ipari szervezetet, Excellence felváltó a létező nemzeti szerkezetek. Ez az átalakítás progresszív módon több év folyamán történni fog és tartalmazza Airbus további kiterjesztését globális lábnyom. Power8, az Airbus menedzsmentnek, a része erős költségcsökkentést és készpénzt fog megvalósítani, amik erőfeszítéseket létrehoznak, amik 2010-től fogva az € 2.1 milliárd EBIT hozzájárulásaihoz vezetnek, és a halmozott készpénz áramlás további € 5 milliárdja 2007-től 2010 A-NEK a költségmegtakarítások nagy részét keresztül meg fogják valósítani miközben csökkenti a teljes Airbus rezsit, munkaerő (ideiglenes és helyi szállítómunkaerőt beleértve) 10,000-ig. Az elképzelt intézkedések, hogy rezsit csökkentsenek, és speciálisan létszámellenőrzés, egy ellátást követel € 680 millió 2007 első negyedében venni. A légibusz betett helyet egy robusztus követő rendszer tapintható mátrixszal a tisztelő költség és készpénz a megvalósulásukig a mérlegekben beleerősítenek. Légibusznál van minden EADS alaprészvényes teljes támogatása Power8. Az EADS és az Airbus menedzsment alaposan áttekintette a programot és meggyőzik az az elképzelt rendelkezések kézbesít a gazdasági ígéretein. A program alapcéljának termékkel kapcsolatban annyira hatékonyabbá és versengővé tennie kell Airbust a legtöbb haladó és jövedelmező termék, és szolgáld a vevőit jobban a jövőben, mondták EADS Tom Enders és Louis Gallois ügyvezető igazgatói. Mi egy 2006-os kiváló eladások és kézbesítési előadás. De a hosszú távú jövőnk kockán van, ha nem cselekszünk most, mondta Mr Gallois, aki szintén Airbus elnök és ügyvezető igazgató. Teljesen értékeljük, hogy ezt az átalakítást együttesen vállalni kell és a szociális partnereinkkel való közeli megbeszélésben. A légibusz 2006-ban jelenteni fog egy negatív EBITet és, következő az A380 a jövőben jelentős készpénzszükségekkel és megromló profitokkal néz szembe, elhalasztja őket nagy befektetésekből, amikre különösen aktuális és jövőbeli programokért volt szükség, együtt az A350 XWB. Alapvetőbben, a Dollar gyengeség egyedül vezetett a versenyképesség 20 százalékos elvesztéséhez csak hat év alatt Airbus verseny. Nem tudunk tovább termünk az aktuális Euro költségeinknél és eladásunknál a Boeing dollárárainál, mondta. Anélkül, hogy gyorsan megalapítaná Power8, a jövedelmezőség jelentősen sodródni fog az ipari standardok sortja és ésszerű elvárások. Ez egy tarthatatlan és elfogadhatatlan helyzet. Power8 tervezik hogy csökkentse azt a rést, mondták EADS és Airbus CFO Hans Peter Ring. Power8 elképzeli a következő rendelkezéseket: Kerülj hatékony menedzsmentbe és tutajozd őt Egy öngyújtó és költség célja hatékony menedzsmenthez fognak szólni több Power8 programmodul által és különösen az Airbus rezsi Reductionje által modul. A légibusz csökkentése rezsi: Az Airbus menedzsment négy év folyamán javasolja 10,000 felső pozíció egy haladó létszámellenőrzéscsökkentését - thereof Airbus Deutschland 3,700 in Airbus France körül körülbelül 3,200, Airbus UK-ban körülbelül 1,600, Airbus CE körülbelül 1,100 és Airbus Españában körülbelül 400. Ezek közül a pozíciók közül 5,000 ideiglenes vagy helyi alvállalkozó, ahol a csökkentések azonnal kezdődni fognak. Az a másik, amire 5,000 felső pozíció hatott, közvetlen Airbus alkalmazott lesz. Prioritást adnak hogy megtárgyalt önkéntes elválasztáseljárásokon és terveken keresztül valósítson meg csökkentéseket mindegyik érintett országban. A viszonylagos nemzeti eljárásokat, köztük a tárgyalásokat az önkéntes elválasztástervek mindegyik országában, fogják elindítani azonnal. Légibusz teljes munkaerő 57,000 közvetlen alkalmazottból áll plusz 30,000 alvállalkozó. Ennél a színpadnál az Airbus menedzsment nem javasol erőltetett redundanciákat. Ezeknek a terveknek nem kellene létrehozniuk a csökkentések várt szintjét a következő 12-18 hónapon belül másik rendelkezésekről kell majd úgy vélni, hogy teljesen megvalósítják a költségmegtakarítási célokat. Megfelelően vezetni fogjuk ezeknek a rendelkezéseknek a társadalmi ütközését és a dolgozói képviselőinkkel való közeli párbeszédben, Mr. Gallois hangsúlyozott. A terhet terjeszteni fogják egy tisztességes és igazságos módban Airbuson keresztül. Annak a mérlege, hogy az Airbus nemzeteket alapít, konzervált lesz. A légibusz el fog indítani egy erős edző kezdeményezést hogy azonosítsa a készségeket, amiket igényelt a New Airbus, és kézbesítse a tárgyhoz tartozó edző programokat. A másik jelentős költségkivágás és szigorú költségvetési ellenőrző intézkedések már úton vannak. Tartalmaznak egy ideiglenes bérlő fagyot, egy végrehajtói fizetés olyan jól, mint a jelentős vágások általános költségekben fagy 2007-en keresztül. Ahogy a teljes költségkivágás része, Airbus és EADS azért fognak fáradozni együtt, hogy megvalósítsák a megosztott szolgáltatások stratégiáját és beszerező. Further Power8 modulok, amikkel az volt célba véve, hogy Airbus eljárásokat tettek áramvonalassá és támogatták az átmenetet a New Airbusba, vagy: Fejlődik gyorsabb: Ez a modul 7.5-től 6 évig céloz az új repülőgép-fejlesztés bicikliidejének a csökkentésénél amíg kockázattal alapít meg robusztus fejlődési folyamatokat,-részesedő partnerek szolgáltatásra való érkezésnél biztosítani ezeket a bicikliidőcsökkentéseket olyan jól, mint a szükséges repülőgép-érettség. Ennek szintén az a szándéka, hogy javítsa annak a termelékenységét, hogy a vállalat 15 százalék által konstruáljon tevékenységeket. Támassz gyártást: Ettől azt akarják, hogy integráljon gyártást tovább és társítják konstruáló, és biztosítja a következetes sovány termelési elvek bevetését minden növényen keresztül. Egy termelékenységi növekedést 16 százalék által 2010-ig megcéloznak. Fájj miközben vásárolsz: Ez a modul az Airbus ellátási költségalap csökkentésére céloz. Ez szintén hozzá fog járulni az utánpótlási bázisunk átalakításához és megszilárdításához, és erős Risk Sharing Partners egy hálózatának az épülete Tier 1 szállítóknak, amíg áramvonal a logisztikai szervezet (80-tól 8-ig a logisztika összpontosul). Maximálj készpénzt: Ez a modul megcélozza a pénzügyi működő tőke csökkentését és a készpénz szigorú ellenőrzését minden operációban. A Customer First Module biztosítani fogja a vevők érdekeit hogy mindig először jöjjön. Kézbesítő és még az is, hogy túltegyenek az elkötelezettségeinken miközben még jobban is, még a szolgáltatások magasabb szintjeivel is, többet szolgálják a vevőinket, megbízhatóság és reactivity, és a tovább javított minőség az első célunk mindebben, magyarázza Mr Gallois. Összpontosítás az alapüzletre A jövőben Airbus koncentrálni fog olyan alapüzleti tevékenységekre, amik kritikusak a repülőgép integritásáért és biztonságáért, vagy létfontosságúak a technológiai és kereskedelmi megkülönböztetés szempontjából, az operability és a repülőgép megbízhatósága és a szolgáltatásra való érkezésnél levő érettsége. Ezek a tevékenységek teljes repülőgépet és fülkeépítészetet tartalmaznak, rendszerintegráció olyan jól, mint a terv gyűlés, üzembehelyezés, felszerelő, testreszabás és tesztelő a jelentős és összetett összetevők vagy az új technológia gyártása elválik. Ez a műszak alapvető Airbus jövő szempontjából. Sok iparág néz szembe hasonló kihívásokkal, de nekünk speciális megoldásokkal kell megalapítanunk a saját utunkat. Nekünk meg kell tartanunk azokat az alkalmasságokat, amik lényegesek, hogy terveznek, a vevőinknek fejlesztik, termelik, kézbesítik és támogatják a legjobb és leghatékonyabb termékeket, mondta Mr. Gallois. Ha pragmatikusan gondosan mozgunk és gyorsan, mi emelőerő a pozíciónk a polgári repülőgéppiacban levő vezető globális játékosként. Ez a mag tevékenységi fókuszt fognak megvalósítani a gyártmányban vagy a vételben stratégia, amit az A350 XWB-nek átvettek. Körülbelül 50 százalék aerostructure*munkát kockázatra fogják kiszervezni-részesedő partnerek (€ 1.8 milliárd nem visszatérő költség és € 600 millió társította CAPEXet). Ez van arányosan körös-körül kétszer sokként korábbi programokban. Az A350 XWB fejlesztése iránti workshare*felelősséget körülbelül 35 százalékkal igazságosan hasítani fogják az alapító nemzetek között Németországért és Franciaországért, 20 százalék az Angliáért és 10 százalékért Spanyolországért. Hosszú távú globális társulási hálózat A légibusz át fogja szervezni az ipari készletét fent és megalapít a közelgő években egy hosszú távú központú hálózat erős partnerekkel. Ez meg fogja engedni Airbusnak, hogy megosszon fejlesztési költségeket és a konstruáló erőforrásokat is. Egy kiterjesztett vállalkozássá fogjuk változtatni Airbust. Az A350 XWB fel fogja használni ezt az új üzleti modellt, ahogy egy megszilárdított utánpótlási bázissal a jövőbeli befektetés, kockázatok és alkalmak egy jobb elosztásáért cserébe Tier 1 szállítóknak jelölünk ki nagy munkacsomagokat, mondta Mr. Gallois. A légibusz ipari társulásokat fontol meg a növényeinél Filtonben, Meaulte-ban és Nordenhamben azért hogy könnyítse meg a fejlesztésüket, fémes összetett tervbe és gyártó technológiára. A vállalat már készen potenciális ipari partnerek által kapott meg kéretlen javaslatokat hogy fektessen be ezekbe a helyszínekbe, és esetleg vesz részben vagy teljesen az ők irányítása a kiterjesztett vállalkozási fogalom szerkezetében. A légibusz határozott hogy pragmatikusan érje el az ipari tevékenységek optimális területét és erőforrás-kiosztást optimalizáljon és tőkehatékonyságot növeljen. Ez a helyes idő, hogy megfontoljanak egy olyan társulási megközelítést, mondta Mr. Gallois. A rendelés-nyilvántartásunk a termelés több mint öt évére fordít, és a vevőigény tovább nagyon magas a repülőgépünkért. Mindenhol felágaskodunk a termelésünkre és éppen elindítottuk az A350 XWB-t. Készen állunk arra, hogy megosszunk vonzó üzleti alkalmakat erős partnerekkel. A helyek Laupheimban, St. Nazaire-Ville-ben és Varelben tovább hajtanak végre hosszú távú jelentős munkamennyiségeket az aktuális Airbus repülőgép-programokon, mint például az A380, az A320, az A330/A340 családot, és az A400M-ET. Légibuszt követnek el ezekre a helyszínekre kereső járható jövőbeli lehetőségekre, ez opciókat tartalmaz hogy helyszíneket adjon el fő szállítóknak, menedzsmentvétel kint vagy vegyülés a közeli helyszínekkel. Ez természetesen a szociális partnerekkel való közeli megbeszélésben lesz kész. Elő fogjuk készíteni az Airbus teljes érdeklődésén lévő helyeink közül mindegyiknek a jövőjét hogy ipari partnereket és szállítókat erősítsünk meg, és hosszú távú helyi üzletet és foglalkoztatási folytonosságot biztosítsunk, mondta Mr. Gallois. Tedd áramvonalassá a döntő szerelőszalagokat Sok rendelkezést szintén megvalósítanak hogy tovább növelje a végső szerelőszalagok hatékonyságát, (FALs). Az A350 XWB-t össze fogják gyűjteni és ugyanabban fogja megkapni a belső berendezését Toulouse-ban létesítmények az aktuális A330/A340,, amik lehetővé teszik ennek a FALnek egy kapacitáskiemelését. Egyharmad A320 Family FALt közvetlenül a meredek termelési rámpával rendelkező köpenybe fognak elhelyezni Hamburgba-fent jelenleg út alatt. Ezt a FALt már létező létesítményekben fogják megalapítani és teljes betűrugalmassága lesz, amikor az igény A320s iránt kiemelkedik 14-et osztályoz hónap. Az A320 tovább gyűjtik össze Toulouse-ban arányig 14 Hamburg szintén végre fogja hajtani a jövőbeli New Single Aisle család végső gyűlését. Továbbá parancsban, hogy megengedjék a részeknek, hogy illesszék a leglogikusabb helyben hogy a teljes bicikliidőt, egy kevés ár elleni előkészítő A320 és A380 fülkeüzembehelyezést optimalizálják, a munkát át fogják helyezni Hamburgból Toulouse-nak. A fülkeüzembehelyezés maradni fog Hamburgban. Az A380 kézbesítések még mindig Hamburgból és Toulouse-ból is fognak készülni. Teljesen integrált és nemzetek közötti szervezet A légibusz meg fog ismertetni egy teljesen integrált és nemzetek közötti szervezetet támogatással, amit Power8 implementációja és az új üzlet intézménye modelleznek. Ez az új szervezet költségmegtakarításokat fog lehetővé tenni és tisztább felelősségre vonhatóságon, gyorsabb döntéshozatalon és egyszerűbb interfészeken keresztül fog vezetést megerősíteni. Az integráció az jelenti, hogy meg kell erősíteni azoknak a felelősségre vonhatóságát felelős. Ez nem egy meghívás központosításért vagy tevő minden házon belüli. Éppen ellenkezőleg vádban követelünk egy feljogosítást azoktól, magyarázta Mr. Gallois. Az új ipari szervezet eljárásáramvonalat fog erőltetni a kiválóság négy igazán nemzetek közötti központjának az intézményén keresztül, amit vezetett Operations Headje: A Fuselage & Cabin, Wing & Pylon, Rear, és Aerostructure, az utóbbi lény a repülőgéptörzs a felelőseként subassembly* és belső felszerelő tevékenységek. Ez fel fogja váltani a kiválóság nyolc országosan strukturált központjának az aktuális szervezetét. Szervezeti változásokat mozdít elő tartalmaz olyan jól, mint az befejezni a támogatásfunkciók integrációját, mint például Finance-t és HR-T, olyan Engineeringként, Procurementként és Programmesként működik. A nemzeti entitásvezetők fel fognak tenni egy erős jellemző szerepet miközben Airbus nagykövetekként cselekednek. Felelősek lesznek minden szempontért, ami csatlakozott nemzeti szabályozásokhoz, (törvényes, társadalmi , stb.) de nem lesz működő felelőssége. A képviseletében jelentést fognak tenni az Airbus CEO irodába és tettre. Részesedő szolgáltatások EADS-SAL azok a vállalati funkciók, ahol a tiszta hasznok felmerülnek, egy másik fogantyúk lesznek hogy javítsák a támogatáseljárások hatékonyságát, erőforrásokat optimalizáljanak és általános költségeket csökkentsenek. Befejező a megjegyzései, mondta Louis Gallois: Ezek közül a változások közül semelyik nem lesz könnyű, de alapvetőek az szempontjából, hogy világ-vezetés-repülőgép-gyártóként biztosítják Airbus jövőjét, az hosszú távú, és ami egy üzlete az érdekelt személyei közül mindegyik méltán büszke lehet. A légibusz a következő 20 évben működik 22,000 új repülőgép egy növekedési piacában. A rendelésrestancia képviseli a jövőbeli termelés körülbelül öt évét, és a vállalat tovább kézbesíti a repülőgép rekordszintjeit.

Nincsenek megjegyzések: