2008. augusztus 15., péntek

Maradona- Sky NEWS


Labdarúgólegenda Diego Maradona azt mondja, hogy végül nyerte a harcát az ital és gyógyszerek ellen és vár egy tiszta olimpiai játékokat.

Maradona azt mondja, hogy küzdött, hogy fennmaradjon a kocsin
Az argentin csillag Pekingben lesz hogy a következő hét végén nézze az emberek labdarúgódöntőjét a madárfészek-stadionnál, és nagy reményei vannak az öreg csapata ott lesz.
Argentína vagy keresztül a negyeddöntőkbe és vessz el egy mérkőzést de rendelkezz vele - és az 46 éves hisz ez az országának az aranyéremre való egyetlen esélye.
Miközben beszélt riporterekhez, szintén felfedte, hogy végül megrúgta a palackot - és a szoros, amit egy olimpiai játékok kábítószereznek, tesztelne.
De azt mondta, hogy ez nem volt könnyű és küzdött, hogy fennmaradjon a kocsin.
Összeadott: nekem nagyon kemény pillanataim voltak, de most minden reggel felébredek világos és hajlandó hívni a lányaimat. Én nagy vagyok.
Amikor én rossz voltam, szégyenkeztem amiatt, hogy kimentem az utcára. De ma én jó vagyok és ez minden hála nekik,
Szintén azt mondta, hogy várta azt, hogy nagypapa volt miután megerősítette, hogy a leszármazott Giannina Dinorah-ja terhes volt Sergio Aguero Atletico Madrid csillag babájával.
Maradona az itala és drogfüggőségei miatt az elmúlt 10 év folyamán szigorú egészséget és súlyproblémákat szenvedett el és egy ott levő pontnál voltak szóbeszédek kórházban halt meg.
A csillag 1986-os World Cup győzelemre vezette Argentínát és sokba ő a világ legjobb valaha futballista.-írja a Sky News

2008.08.15 18.17

Nincsenek megjegyzések: